HomeЮморRelated VideosMore From: tengku asmadi ku din

Resepi Detox Untuk Perut Buncit

2332 ratings | 452164 views
Cara mudah untuk kempiskan perut dengan amalkan resepi detox dengan bahan semulajadi
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (173)
Flower Flower (8 days ago)
Bole tak tanpa cuka epal tu?
Sitinormala Siti (19 days ago)
Minom ni bole kurus ke.
Umairah Batrisya (20 days ago)
berapa lama ya nmpk kesan
Fazil Shikin (27 days ago)
Tak buat sakit perut n kerap ke tandas ke
Terima kasih Tengku. Saya akan cuba. Tq Bro
Salsabila Salsabila (2 months ago)
Kalau xde cuka epal xpe ke.
razif razif (2 months ago)
byk modal jgk ni. madu byk pakai. tualang lak tu 😊
Dewi Ninesih (2 months ago)
Tak d masak ta ape ape,ta ada kurma
Aliff Fasla (3 months ago)
berapa lama bru boleh nampak keberkesanan perut kempis... cuka apple tu kedai jual brg kek ada jual kee??
Arif Farhan (3 months ago)
selain guna cuka epal dengan madu ? boleh guna mende lain x ?
Sue Khairul (4 months ago)
Tq ... sy share ye
fafa foom (4 months ago)
Amalkan seminggu. .nafsu makan berkurang hahahah..makan dikit dah rasa mual Kempisssss..trimakasih banyak😁😁😁😁😁😁 ( salam dri indonesia )
tengku asmadi ku din (4 months ago)
sama sama amalkan makanan sihat juga banyakkan sayuran hijau dan banyakkan air kosong
Pentabir Movie&Filem (4 months ago)
Minum guna tangan kanan dan duduk itu lagi afdal
Annisa heppy (4 months ago)
Bang apa mcm jka tak de cuka apple.. Boleh kah..
Susan Afrianti (4 months ago)
Aduh sedapxa ya Alloh...heemmm ganteng
Budax Canon Dan Nikon (5 months ago)
wahh baru tahu . terima kasih encik tengku
Siti Noralida Azura (5 months ago)
sy pon prnh cuba allhamdullilah turun 10 kg
Rustono Darmo (5 months ago)
Pake tangan kiri
Farnisa Nisa (5 months ago)
Terimakasih. Nanti saya cuba ya.
Kucing Bertanduk (5 months ago)
Farnisa Nisa WP
Aluh Bauntung (5 months ago)
InsyaAllah itu memang bb saya turun baru 2 hari, tapi perbnyak konsumsi air putih
Bella Azhan (6 months ago)
Masukkan lemon dengan kulit2 sekali ke?
AHMAD FARID NAIM SUHAIMI (7 months ago)
nak Tanya kalu guna bahan2 di atas tapi Tampa cuka epal atau mana2 cuka boleh ke? ke Tak berkesan tanpa cuka epal?
jessyca chika (7 months ago)
cuka apel bisa di ganti sama buah apel g???
amrlx hsn (7 months ago)
kene pakai cuka epel je kee kalau guna cuka biasa boleh tak ?
tengku asmadi ku din (7 months ago)
htm kpp cuka biasa itu artificial bukan asli dr proses penapaian semulajadi better guna cuka buah
Nuralia mursyida02 (8 months ago)
kalau letak luar peti tk pe ke?
cik meow (8 months ago)
kalau luar peti..tahan 2 hri...jadi warna coklat pekat n busuk baunya....tapi masih boleh minum coz ada asamkan..cuma lalu minum atau tidak je...😅😅😅
tengku asmadi ku din (8 months ago)
Nuralia mursyida02 sebaiknya dalam peti sbb takda apa2 bahan pengawet ini bahan semua fresh
Zaiton Ariffin (8 months ago)
Kalau tak de cuka epal cuka kurma boleh ke...
James Wats (8 months ago)
Kalau buah korma tak ade gimane?
thanks you so much...
Anur nisa (9 months ago)
Insha ALLAH... akan d cuba.Tq...
aenilove (9 months ago)
dua atau 3 minggu atau 2 /3hari..klamaan 2/3minggu
aenilove (9 months ago)
ini benar tidak..sy perutnya buncit sekali badan sy gemuk susah turunin bb nya ..😴😴😢😢😢
علي علي (9 months ago)
Maaf aku kurang paham berapa lama ya di simpen di kulkas nyh Tolong kasih tau
miu miu luck (9 months ago)
2/3 mggu
N D (9 months ago)
hi..brape hari br blh dpt kesan?
Liz 77 (9 months ago)
👍👍👍
Lili Jyanie (9 months ago)
buat wanita juga kah in #ato buat cwo saja
Zariah Zariah (9 months ago)
Klu x guna cuka apple tu boleh x?
Taty Ti (9 months ago)
udah satu bln aku minum itu tapi prut nya blm rata
sitihaida nasip (9 months ago)
Insyaallah nk try buat..
Saed Trader (10 months ago)
salam nak tanye, klu nak tahan 2 atau 3 minggu kena letak dalam fridge ye
Saed Trader (9 months ago)
tq
tengku asmadi ku din (9 months ago)
Saed Trader kena letak dalam fridge
ZidanWidad (10 months ago)
Salam tuan. Saya nak tahu, lemon dengan kurma tu kena buang kulit dgn biji ke? Atau terus campak sekali kulit2 dan biji tu dalam blender?
N D (9 months ago)
Muhammad Nurazam ade ke org blend dgn biji kurma.. lo cmtu blend skali n biji durian. 😹😹😹 just kidding. no harm ya
ZidanWidad (10 months ago)
tengku asmadi ku din terima kasih atas pencerahan :)
tengku asmadi ku din (10 months ago)
Muhammad Nurazam lemon tak perlu buang kulit kurma buang biji
sorasharil (10 months ago)
Ok dh buat...tp sy tmbh halia..coz bdn berangin. Sedap!
Mohd Hafiz Ahmad (10 months ago)
Jom layari blog saya Klik - https://kempiskanperutbuncit.wordpress.com/ untuk dapatkan tips mudah kempiskan perut buncit dengan mudah & cepat :)
Nuris Fadhilah (10 months ago)
Ayat ruyah
Harits Izzue (10 months ago)
Minum duduk lh bang oii
Idil Alip (9 months ago)
Harits Izzue dia dh besar, ade akal fikiran..xyah la ko nk ajar dia..ajar je anak kau
SoupErman Soup (10 months ago)
Damn blender kacaaa bhaiiiii
kakjas Bunga (3 months ago)
SoupErman Soup
winda winda (10 months ago)
Still alot sugar ,
Supardi Sahabu (10 months ago)
lemon apa yg dipakai...? apa gak di buang ampasnya
Roy Dangdut (9 months ago)
Supardi Sahabu Lemon cuma memberikan manfaat kalau dikonsumsi sekalian hampas dan kulitnya. Bukan cuma perasan airnya sahaja. Itu fakta tentang lemon, ramai yang ga tau. 😉
Nor Cahaya (10 months ago)
Salam,tq atas pkongsian..tp sy ade soalan..mix ni sesuai ke utk pesakit gastrik,sbb ada cuka epalkn?tq
Norshahida Mustafa (10 months ago)
mmg wajib letak bawang putih ker?😨😨😨😨
Rytem Gamers (10 months ago)
Bang boleh pake bawang putih tak ??
ally rosly (10 months ago)
Rytem Gamers bwg putih bawang merah letak sekali k..hahhaa
fitri natasha (10 months ago)
kena cuba ni
Ani Yani (10 months ago)
ok
Faye Sam (10 months ago)
Kurma tu buang biji nye ataupun tidak? Terima kasih.
SΠΩШ (7 months ago)
Pun*
SΠΩШ (7 months ago)
Makan sekli lun boleh
Aniasih Anne (10 months ago)
Faye Sam buang biji lah
SAPAWI HASSAN (10 months ago)
Madu kelulut boleh juga ke
Azmi Nasran (10 months ago)
Kesan untuk mendapatkan perot yang cntik dan tidak boncit berapa bulan.
Fatimah Arisha (10 months ago)
Lemon tu potong mcm mane ye? Blend dgn kulit kulit sekali ke? Kurma? Dgn keluar kan tak bijik tu? TQ.
Md Fazlie (10 months ago)
air tu kena air suam ke air sejuk??
Abied Merah925 (10 months ago)
Minom waktu yag sesuai bile???
rahim jaafar (10 months ago)
Abied Merah925 dngr btul2.dia dah gtau dlm vdeo
ahmad syafiq (10 months ago)
minum tangan kiri dan berdiri
semerah hati (10 months ago)
muka pecah batu.....
Fira Safira (10 months ago)
Bawang puteh tok ape ye? Klu xde bawang puteh blh x?
Abdullah Abas (10 months ago)
Mesti busuk badan mamat ni.bawang putih oiiii.....
Rasyied Armann (10 months ago)
Abdullah Abas better search google khasiat bawang putih. saya amalkan makan bawang putih mentah sebiji setiap kali lunch. bagus utk seluruh badan sbg imun booster. selain memecah lemak. lagi satu, badan x kn berbau klu amik dgn ukuran betul. klu berlebihan mmg bau.
wahida amalin (10 months ago)
Abdullah Abas bawang putih untuk buang angin,bab tu x buncit
yantierazli (10 months ago)
Cuka epal jenama apa2 pun boleh kan? Tp cuka epal tu kalo dah letak madu pun perghhhh rasa dia tetap kuat 😅
Kaka Plastik (10 months ago)
nk cuba....
Ftin Ftin (10 months ago)
lemon kena rendam dulu kot takut ada pesticide
AHMAD HIFNI (10 months ago)
terbaik...bila nak minum baca bismillah lagi baik bila minum dlm keadaan duduk dan mngunakan tangan kanan. Insha Allah sy akn amalkan minuman ini. Trima kasih Tuan krn sharekan ini.
Mmg terbaeklah tpi sleek sikit pkai tgn kiri msa nk mnum
Deepak Gurung (4 months ago)
AHMAD HIFNI 0
SΠΩШ (7 months ago)
Hahaha..deep
Elis Mujiwati (9 months ago)
AHMAD HIFNI
saiful kazuya (10 months ago)
Mmg berkesan ke bang??
Abe Ja (10 months ago)
Minum tu duduk..baru la ikut sunnah
Rahayu Ayu (10 months ago)
Saya selalu minum lemon campur madu ja..
Juni Sardi Sardi (11 months ago)
kena minum hari2 ker
nurul mohd shuhaimi (11 months ago)
Kalau xde lemon ganti dgn limau nipis n cuka kurma blh x
andreas himawan (11 months ago)
kalau kurma diganti dengan ginger boleh tak?
Rasyied Armann (10 months ago)
andreas himawan kurma ni bagus sebab dia mengimbangi.. klu selalu amalkan makan kurma badan akan maintain, x gemuk x kurus.
Andhi Sopyan (11 months ago)
Terima kasih sudah berbagi tips nya Teman. Saya akan mencobanya dan mudah mudahan berhasil.
Ika Sari (11 months ago)
kalau yg punya penyakit lambung bisa tdk minum jus itu..thx mohon di jwb
Hany Hany (11 months ago)
Ye ke bisa kempeskan perut
inna moi (11 months ago)
Kalau ada masalah kencing manis,darah tinggi,kolestrol dan asma boleh ke amalkan?..teme kasih
Z Ul (11 months ago)
kulit lemon tu kena buang dulu kee
Candra Bong (1 year ago)
saye hanya punye lemon dan bwang ptih bagaimana?
nur atikah (1 year ago)
salam..nk tanya ibu menyusukan anak boleh minum ke?? anak da umur 1thn.tq
Nadia Dewi (1 year ago)
lemon tak usah di buang kulitnya
Wahyu Ananda (1 year ago)
kalau buat orang maag boleh tidak?
STARZLISITY FAZZ (1 year ago)
baru nak buat tapi cuka epal takder lak...kena tangguh lah buat
Ideham Alwi (1 month ago)
Same la mcm aq...semua dh cukup cuka epal je xde...kt kedai pon xde jual...nk Pasaraya besar
mr. Wikibitcoin (4 months ago)
Kalau tiada pakai apple trus bole tu😅
Syakila Anuar (4 months ago)
x payah letak cuka pun boleh juga.mmg boleh kempis
shuzu aisyawa manis (8 months ago)
tengku asmadi ku din susah cari bah....
tengku asmadi ku din (8 months ago)
ms ms cuka buah teen boleh juga asalkan yang semulajadi
Wanto Lim (1 year ago)
bang ada satu yg aku tak faham cuka apel itu apa bang boleh jelaskan lebih detail tak bang. atau tak guna cuka apel bolwh ke tak.. salam sejahtera bang..
hasnur asuar (5 months ago)
ok
Maman Maman (8 months ago)
Wanto Lim cuka apel ada di apotik semacam obat herbal rasa ya asem
*SUARA RAKYAT* 9 (9 months ago)
TAMBAH HALIA BARU MANTAP
cempaka putih (10 months ago)
Wanto Lim ..cuka epal tu kn ada di jual di farmasi2x dan kedai jamu...just tye je kt diorg...diorg akn bntu
Nenk Isya (1 year ago)
Klo tak pakai kurme boleh ke
Nico Gill Lai (9 months ago)
doktor ka dia?
Elismailmohd Offical (1 year ago)
simpan peti sejuk boleh??
nur leeana (1 year ago)
sy dah cuba.mmg sgt sedap👍 thanks..😊
Sulis Adiftia (10 months ago)
nur leeana ade hasilnye meh
Noor Nooe (1 year ago)
mf mau tanya,, takaran cuka apelnya segimana,,? dan airnya 1 gelas ya,,?
Aqu Wan99 (1 year ago)
klau tkde cuke apel bleh tk
shafina qurratul94 (1 year ago)
lau x dilute. ase paste rsa cm na??
Ardi Geger (1 year ago)
tuan bile kite nak bli cuka buah tin ...mane kite nak bli tuan
Melly Orakzai (1 year ago)
wah best , very easy also thanks
Rani Gamreng (1 year ago)
mksh abang,,moga brmnfaat
Budi Nfc (1 year ago)
kak
Budi Nfc (1 year ago)
kak. bawang putih sama lemon juga bisa ngecilin perut apa Tolong jawab ya kak
Yuliza Syafran (1 year ago)
kalau pakai madu yg lain pon x apa kan?
Qaisara Balqis (1 year ago)
kalau tapis after blend tu boleh ke?
sbb beli msa tu cuka apple txde
guna cuka anggor ble x
Ccc Xx (1 year ago)
tq info terbaikk
mohammad daffa (1 year ago)
tu kulit limau..kupas tak

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.